Oferta dla biznesu
Wspieramy Zespoły i Organizacje
we wdrażaniu skutecznych rozwiązań i narzędzi,
mających na celu wzrost i rozwój.
Zapraszamy na sesje coachingowe
oraz udział w programach tematycznych
WARSZTATY
MEDIACJE
COACHING
-
Przykładowe tematy warsztatów i szkoleń:
-
Budowanie i rozwijanie kompetencji międzykulturowychTreningi specyficzne kulturowo (komunikacja, zarządzanie, prowadzenie spotkań)
Treningi relokacyjne - Przywództwo empatyczne
-
Empatyczna komunikacjaProfilaktyka i umiejętne wykorzystanie konfliktu
Budowanie kultury feedbacku
Mediacje w świecie biznesu
Misja wizja cel – praca nad wizerunkiem zespołu / firmy - Coaching zespołu i nauka w działaniu na realnych zadaniach
-
Budowanie silnych zespołów (team building & team development)Treningi antystresowe
Osiąganie dobrostanu w miejscu pracy
WSPIERAMY:
Wykorzystanie przewagi
MIĘDZYKULTUROWOŚCI
uwrażliwianie międzykulturowe
budowanie kompetencji międzykulturowej w biznesie (komunikacja, prowadzenie spotkań, podejmowanie decyzji)
programy rozwojowe w ramach polityki Inclusion (D&I)
praca z różnorodnością i czerpaniem korzyści z niej
zarządzanie zespołem międzykulturowym
zarządzanie różnorodnością
efektywność w międzynarodowym zespole
przygotowanie do relokacji pracowników / pobytu zagranicą lub powrotu do kraju
treningi specyficzne kulturowo (wybrane kraje)
DZIĘKI NAM
Odkryjesz potencjał i siłę różnorodności zarówno w obszarze kultur organizacyjnych, jak i w kontaktach z przedstawicielami innych narodowości
Nauczysz się budować mosty w kontakcie z różnorodnością
Poznasz mechanizmy psychologiczne w obliczu zmiany, szoku kulturowego, adaptacji i nauczysz się jak nimi zarządzić
Dowiesz się, jakie są realia i reguły biznesowe w wybranej kulturze narodowościowej
Nauczysz się skutecznie komunikować i efektywnie współpracować z przedstawicielami innych kultur
Zmienisz postawę dzięki sprawdzonym narzędziom jak Diversity Icebreaker©, The Culture Map®, Cultural Detective®. The GlobeSmart®
PRACA Z KONFLIKTEM
w komunikacji
komunikacja w sytuacjach kryzysowych
rozwiązywanie i profilaktyka konfliktów
mediacje w świecie biznesu
praca z dysfunkcjami zespołów
coaching konfliktu
budowanie systemu naprawczego w organizacji
empatyczna i konstruktywna komunikacja jako remedium konfliktów
DZIĘKI NAM
Poznasz i nauczysz się stosować w praktyce mechanizmy efektywnej komunikacji z zespołem, szefem, otoczeniem
Przećwiczysz sprawdzone modele i skuteczne narzędzia do porozumienia pod okiem certyfikowanego trenera, tak aby umieć je przełożyć na praktykę
Nauczysz się, jak zapobiegać konfliktom, ale też jak je wykorzystywać do budowania lepszej współpracy opartej na zaufaniu i empatii
Przygotujesz się do ważnych spotkań i prowadzenia trudnych rozmów, bazując na swoich mocnych stronach i zasobach
Zmapujesz swój zespół i będziesz potrafił wspierać swoich ludzi w sytuacjach trudnych i kryzysowych
EMPATYCZNE PRZYWÓDZTWO
treningi i programy rozwoju kompetencji liderskich
rozpoznawanie i rozwój stylów liderskich
budowanie marki (w tym osobistej)
budowanie i integracja zespołu – mądre przewodzenie
programy rozwoju i wspierania talentów
coachingowy styl wspierania ludzi i zespołu
rozwój odpowiedzialności i zaangażowania u innych
DZIĘKI NAM
Wydobędziesz mocne strony tak, aby zmiana stała się odczuwalna na poziomie osobistym, zespołowym, organizacyjnym
Świadomie rozwiniesz własny spójny i autentyczny styl liderski
Poprzez pracę na różnych poziomach (mentalnym, emocjonalnym, fizycznym) i z głębokimi wartościami, wytyczysz dalszą ścieżkę rozwoju jednostki / grupy / firmy
Stworzysz osobisty ‘elevator pitch’
Będziesz uczyć się doświadczając i doświadczać ucząc się w oparciu o najnowocześniejsze metody i narzędzia stosowane przez najskuteczniejszych graczy na rynku
KORPORACYJNY WELLBEING
dobrostan w miejscu pracy
treningi redukcji stresu
zarządzanie emocjami
zapobieganie wypaleniu zawodowemu
wspieranie ludzi w radzeniu ze skutkami pracy zdalnej
Espresso / lunch break Infusions©
Coaching Sofa©
DZIĘKI NAM
Podniesziesz morale i zaangażowanie pracowników
Zwiększysz automotywację i wydajność członków zepsołu
Wpłyniesz na lepszy dobrostan pracowników
Rozwiniesz większą świadomość
Wpłyniesz na poczucie sprawczości w zespole
Zredukujesz absencje chorobową pracowników
Doświadczysz niesztampowych metod pracy z managerami i zespołami (metody dramowe, angażujące)
A ponadto:
Uwypukli się employer branding (promowanie
wizerunku i marki fimy)
Pojawi się kolejny element CSR (wypełnianie społecznej odpowiedzialności firmy)